- Jeg vil gjerne gi Ukens Blomst til betjeningen på Power, jeg hadde problemer med PC-en min og jeg fikk veldig god service, skriver en leser til redaksjonen.

- Jeg synes betjeningen på Power er veldig serviceinnstilte, skriver en annen leser.

- Butikken er blitt så mye bedre etter at de skiftet navn og gjorde om, mener nok en leser.

Vi i Opdalingen gjorde oss klar til å overlevere blomsten, troppet opp i butikken, men kunne ikke finne en eneste serviceinnstilt ansatt. Hva nå?

Jo da, heldigvis var forklaringen både enkel og grei, nye varer var ankommet, veldig mange varer, og noen må jo ta imot dem også.

Dessuten satt det folk i servicedisken innerst i lokalet og vedkommende hjalp både de andre i butikken og sørget for at sjefen sjøl dukket opp for å ta imot blomsten.

- Kanskje ørlite dårlig timing, smiler Harald Haugan, men synes det er stor stas å motta Ukens Blomst for god service.

Og når sant skal sies så var det jo det store vareutvalget som var en medvirkende årsak til at Opdalingen fikk tips om å gi blomsten til Power Oppdal, så da må man vel også godta at alle varene må losses inn i butikken.

Haugan forteller at kundene er godt fornøyd med den "nye" butikken og mange setter pris på at et sted som Oppdal kan tilby et såpass stort vareutvalg. Butikksjefen forteller også at det etter hvert vil bli innført "Klikk og hent" også på Power Oppdal.