- Den siste tiden har mobilselskapet Chess gjennomført en konkurransehvor vi har ønsket at nordmenn gjør sin greie, med hashtaggen#GjørDinGreie. Vinneren mottar et sponsorat på 50.000 kroner.

Konkurransen har foregått på instagram og etter 2000 bidragog 25 000 stemmer har vi nå 13 finalister, skriver Kristian K. Fredheim Communications Advisor i en pressemelding.

Rennbygg Stig AronFrøseth er en av finalistene. Han kjører motorcross og har hatt flere show på hjemmebane.

Se klippet av hans bidrag øverst i artikkelen!

Om konkurransen

Siden 22. august har mobilselskapet Chess oppfordret folk til åsende inn klipp på Instagram hvor de «Gjør Sin Greie», med mål om åfinne et fremtidig sponsorobjekt som i samme slengen vinner kr. 50000.

#Gjørdingreieer et samlet begrep som Chess har benyttet i lengre tid. Det ågjøre sin greie er viktig og noe alle våre kunder gjør, men noenkanskje i større grad enn andre.

- Vi vil oppfordre våre kunder til ågjøre dette og samtidig finne en herlig ambassadør som for evig ogalltid blir en del av Chess-familien, sier Chess-sjef ArveAndreassen.

- Vinneren blir kåret onsdag 28. september, så frem mot da harpublikum muligheter til å stemme på sin favoritt, sier Andreassen.- Vi i Chess har en spontan og leken mågruppe som er tidlig ute pådigitale trender, reiser mye, lever i nuet og er opptatt av å gjøresin helt egen greie.

Fakta om #GjørDinGreie

• Konkurranse i regi av Mobilselskapet Chess •Vinneren vinner et Chess-sponsorat på kr. 50 000. • Man deltok viaInstagram • 13 Finalister er valgt ut • Vinneren kåres onsdag 28.september