NAV: - Bruk digitale løsninger

NAV i Trøndelag ber permitterte og andre berørte av koronapandemien om å benytte seg av etatens digitale tjenester når de skal søke om ytelser.

  Foto: Kallestad, Gorm, NTB scanpix

Nyheter

- Vi vil hjelpe alle som trenger det, men for å unngå smittespredning må publikum i størst mulig grad benytte seg av våre digitale tjenester, sier direktør Bente Wold Wigum i NAV Trøndelag i en pressemelding.


- Jeg vil heller holde på med praktisk arbeid

Sindre forlot sin pedagogiske løpebane og ble i stedet håndverker.

 

I tråd med Helsedirektoratets anbefalinger har alle NAV-kontorer i Trøndelag iverksatt tiltak for å begrense smittefaren både for besøkende og ansatte. Blant annet er det innført hjemmekontor for mange ansatte. Planlagte møter gjennomføres via telefon eller videoløsninger. Det er også etablert ordninger med vakttelefon i stedet for drop in-besøk.

Dette opplyser NAV Trøndelag i pressemeldingen.


Oppfordrer politikerne til å sette opp lekeplassen på den samme tomta

Kommunedirektøren mener uteoppholdsarealet bør tilbakeføres som lekeareal slik det var før.