- Uten kundene er vi ingenting

Marius Ofstad, Sondre Hoel og daglig leder Harald Haugan.  Foto: Jan Are Melgård

Nyheter

Ukens blomst går til gutta på Power Oppdal. Tipset kommer fra en leser som før jul var innom butikken for å få hjelp med sine PC-problemer.

- No problem, sa gutten i disken, og ga oss utrolig god hjelp med dataproblemene våre. Servicen gutta på Power utfører, den finnes det knapt maken til. De er alltid blide og klare til å hjelpe, sier tipseren.

Daglig leder ved Power Oppdal, Harald Haugan, setter stor pris på oppmerksomheten.

- Det var utrolig hyggelig. Å gi kundene skikkelig service er svært viktig for oss. Uten kundene er vi ingenting. Så kan jeg bekrefte at vi er blide, gliser Haugan til Opdalingen.

Han mener å vite hvilken episode det var som foranlediget at Opdalingen mottok tipset om at Power var verdige blomst-mottakere.

- Det var vel Sondre (Hoel) som hjalp denne kunden. Han er svært dyktig og fortjener skryten, akkurat som de andre som jobber her. Selv om det kan være litt stress i butikken til tider, særlig før jul når trøkket er stort, er alle flinke til å holde roen og hjelpe kundene så godt de kan.

- Når du kommer inn med et problem som har frustrert deg en stund, er det greit å komme hit og få beskjed om at "dette ordner vi". I stedet for at vi skal begynne å diskutere hva kunden har gjort feil, drøfter vi hva vi skal gjøre for å fikse feilen, sier Sondre Hoel.

Power har mange kunder innom som trenger hjelp med pc-ene og mobilene sine.

- Alle i butikken har hundre prosent mandat til å løse enhver sak vi får inn. Vi mottar veldig mange gode tilbakemeldinger på servicen vår. Det er sjelden det kommer noe negativt. Det er veldig artig, synes jeg, sier Haugan.